Evas hage

onsdag, februar 10, 2010

Våren i sikte

I dag var jeg ute og gikk en tur, og da kunne jeg kjenne at solen varmet litt. Jeg er glad jeg bor i et land med skiftene årstider. Jeg føler jeg våkner til nytt liv når dagene blir lengre og solen begynner å varme. En lang vinter går mot slutten, selv om det enda kan komme mere snø og kulde, så øyner jeg håp. Min mor sa da hun var gammel at hun ikke lenger var glad i snø og vinter. Den gang forsto jeg henne ikke, men det gjør jeg i dag.
Jeg har vondt i en tann nå, så jeg må vel til tannlegen i morgen, det er kaldt på nettene så jeg håper bilen starter. Men snart er det varmt i været og da er blir slike problemer borte. I min alder bør man jo ikke ønske at tiden går fortere, så jeg prøver å leve i nuet og sette pris dagen i dag. Jeg har det heldigvis godt og varmt inne.
dette var dagens epistel.

1 Comments:

At 6:11 a.m., Blogger Jorunn Solli said...

fint å lese epistlen din. du skriver godt :-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home